Oct. 10, 2025
Questa hè una quistione classicu chì hè posta sempre quandu si rimpiazza u tappettu. Esaminiamo l'impactu di u tappettu in u santuariu. I tappeti ammazzanu a sibilanza - i "tssss" è "shhhh" sunni. Questu toglie a vita da l'aerè sonicu. I tappeti ùn anu alcun effetti nantu à i soni vocali - a, e, i, o, u. U prublema cù l'acustiche hè, à un livellu significativu, a risposta di frequenza di u materiale. U tappettu ammazza u treble è ùn fa nunda à u bassu.
Se vulete amparà di più, please visitate u nostru situ web Deco Sound.
In generale, i pavimenti tappettati ùn sò micca boni per u cantu cusìghjitu. Lascia u spaziu di cantu troppu opaco è boomy. D'altra parte, se vi piace u sonu di u vostru santuariu cun u tappettu attuale, allora duvete rimpiazzà u tappettu cù un tappettu simile. Se pare troppu mortu, particularmente per u cantu cù a cunghidia, cunsiderate di toglie, piuttostu chè rimpiazzà, u tappettu. Cum'è alternativa, pudete cunsiderà u Berber chì hà una tessitura assai stretta è ùn hà quasi nunda à fà cù u sonu, ma hè piuttostu caru.
U puntu hè chì e superfici dure sustenenu u cantu cunghidiale è, in generale, e ghjesce voglionu avè spazii cunghidiali cù un sonu luminosu è vivu. Parechje ghjesce anu passaggi tappettati è pavimenti in legnu o cimentu sottu à i banchi. In questo modo, ci hè un percorsu tranquillu d'entrata è di uscita cù un spaziu vivace di cantu.
Un altru prublema di tappettu da cunsiderà hè chì quandu un pianoforte hè ghjucatu sopra u tappettu, ammorbidisce u sonu. Prova à aghjunghje un protettore di tappettu in plastica per sedie d'ufficiu sottu à u pianoforte è sentirai cumu si illumina è cumincia à sona veramente cum'è un strumentu in legnu reale. I cori sò afflitti da u listessu prublema. Mettendu un coru nantu à un pavimentu tappettatu hè cum'è tirà fora e corde vocali.
In cuntrastu à questu, piazzà u tappettu nantu à i pavimenti sottu à i seggi in scola di domenica è in spazii d'ufficiu hè una bona idea. I stanze tendenu à esse più chjucu è ci hè assai "rumori di creature", cum'è seggi chì si spustanu, corpi, è papi. U tappettu hè grande per placà questi rumori.
Assicuratevi di sapè i motivi per i quali vulete cambià u tappettu prima di fà cusì. Questu vi aiuterà à seleziona a soluzione migliore per a vostra situazione. Ricurdati, ogni cambiamentu in u carico acusticu apparirà in a voce di a stanza. U tappettu hà parechji filamenti chì presentanu frizione acustica. Rimuovere u tappettu cambia a quantità di frizione acustica in a stanza, chì cambia a riverberazione di a stanza.
Questu hè esattamente ciò chì e persone pruvanu sempre prima di lagnarsi riguardu l'echi è u feedback. Generalmente si esauriscenu à trattà sta questione. Cumprare più è più apparecchi elettronici senza mai ottene l'improvement chì anu bisognu finu chì finalmente sò pronti à rinuncià à l'attrazione di l'elettroni, si sitillanu è ascultanu è amparanu di u mondu di l'acustiche.
L'acustiche sò un mondu interu, invisibile à l'ochju, ma assai audibile à l'orechje. Una volta chì u sonu hè lanciatu in l'aria, solu l'acustiche ponu guidà à induve hè suppositu à andà. Questu hè ciò chì facemu in ASC. Pigliemu sopra induve l'elettroni si fermanu. Eccu cumu travaglialemu: avemu foto, piani di pavimentu, elevazioni, descrizzioni di u prublema, è spessu registrazioni audio da voi. Poi stimemu u costu probabile per u "fissu" per a vostra situazione particulari. Avà avete un budget da discute. Una volta chì decide chì site prontu à cumincià à travaglia per fissu u prublema, analizemu u prublema in dettagliu, disegnamu è custruimu a soluzione è voi l'installate. Pudete saltà u mediadoru acquistendu a soluzione ghjusta direttamente da a fabbrica.
Pudemu ancu travaglià cù u vostru tecnicu audio, furmà li per fà i test chì avemu bisognu per analizzare a stanza, furnisce foto appropriate è realizà interviste. Avemu da sapè ciò chì sò e regule dentro a ghjesgia per pudè travaglià indenni à quelli linee guida.
Per risponde à alcune di e vostre preoccupazioni specifiche, duvete sapè chì sò l'echi chì creanu feedback. I tecnici di sonu sò sempre in lotta cù "guadagnu prima di feedback". Migliurà l'acustiche nantu à u palcu hè una via per migliurà questu. Eliminendu l'echi aiuta ancu à migliurà i prublemi di microfonu. Certamente, hè sempre una bona idea da verificà prima di assicurà chì u sistema audio hè impostatu in modu ghjustu è ùn hè micca diretta à i microfoni. Al di là di questu, sò l'acustiche chì ponu fà i miglioramenti necessari.
Chì seria e migliori posizioni acustiche per u coru è l'organu mentre una ghjesgia hè in ricustruzione interiore? Prima, hè impurtante di notà chì a posizione fisica di a tastiera di l'organu hè una cosa è e posizioni di i tubi o diffusori sò un'altra. U tipu di organu o tastiera pò fà una differenza nantu à induve piazzallà u megliu. Un organu hè tipicamente ghjucatu in un spaziu riverberante. A musica di organu hè scritta in modu chì a riverberazione lasciata da u nota precedente si mescola cù u sonu di u prossimu nota per formà un accordu. Hè impurtante di prutege a parte riverberante di u santuariu per u bè di l'organu. L'organu hè generalmente situatu in una posizione chì stimula facilmente è sonoramente a riverberazione di a sala in cui hè situatu. Se spustate l'organu, cambiate a relazione trà u sonu generatu da l'organu è a riverberazione di a sala. U soffittu hà spessu un impattu nantu à cumu u sonu hè almacenatu è diffusu in tutta a zona. Se spustate l'organu, cambierà cumu u sonu hè alimentatu à u soffittu, cambiendu u modu in chì sona in a sala. L'organi sò spessu situati nantu à a linea centrale di una ghjesgia in modu chì possanu stimulà u più di a riverberazione in a stanza pussibule.
Hè una bona idea di cunttattà u fabricatore o l'installatore di l'organu prima di spustà l'organu. Anu generalmente assai esperienza in l'associà l'organu à a sala.
Tuttu ciò chì pertine à l'organu si applica ancu à u coru. Exceptu chì u coru deve ancu esse capace di sente sè stessi. Piazzà u coru in una galleria permette à una parte di u sonu di esse mantenuta in a galleria. U sonu di u coru sentitu da a congregazione hè "pre-miscelatu" da i muri, u soffittu è u pavimentu di a galleria. Questu rende u so sonu più dolce, più pienu, è quasi più grande chè a vita. E persone in u coru ponu sente sè stessi è l'un l'altru perchè sò in ultima analisi cantendu in una stanza chì hà un grande portone (l'apertura à u restu di a ghjesgia). I membri di u coru chì ponu sente sè stessi è l'un l'altru megliu restanu in sintonia è nantu à u ritmu megliu.
Se spustate u coru tropu luntanu in l'aprutu, luttanu contr'à a nitidezza di u so sonu. Tuttavia, ci sò alcune ghjesgie chì si stancanu di i vechji soni di culto. L'organu riverberante è u coru ponu micca più esse una parte preziosa di u so serviziu. Forse l'organu hè spustatu in avanti per unisce una banda di lode contemporanea. Allo stesso modo, u coru pò esse trasfurmatu in i vocalisti di supportu per e voci principali di a banda. In questu casu, scravatu a vecchia galleria, trasfurmàlla in una piattaforma di riflettori è andate avanti cù a mostra. Ma, attenzione chì avà ci hè una nova questione di acustiche à trattà: l'interazione di u sonu amplificatu in u vostru santuariu riverberante.
Facciamo ci dumandà: soffittu piattu o volta per u novu santuariu? Un soffittu à volta superficiale hè megliu ch'è un soffittu piattu. A maiò parte di e ghjesgie custruiscenu i so vaults chì eseguenu da davanti à daretu in modo chì ci hè una sezione alta à u fronti. Tuttavia, un soffittu à volta superficiale pare chì sona megliu se u vault esegue da latu à latu. Questu hè perchè u sonu hè almacenatu in a parte d'alta volume di u spaziu, chì si trova sottu à u piccu di u vault. Dunque, u sonu hè almacenatu da latu à latu in l'area induve e persone si siedenu.
Inoltre, l'orechje di e persone sò separate lateralmente per quessa simu più sensibili à i suoni laterali. E persone tendenu à preferisce l'effettu spaziu di storage di suoni laterali. Un soffittu à pendenza leggera à u fronti di a ghjesgia sposta u sonu da u fronti versu a congregazione, mantenendu u sonu lanciatu chjaru è micca mescolatu. Un soffittu à pendenza leggera versu u fondu di a zona di seduta compresse u sonu chì vene da u fronti, rendendulu più forte per e persone chì si siedenu più luntanu, chì hè bonu ancu.
Un soffittu à pendenza leggera mantiene ancu u sonu di u cantu cunghidiale dentro a congregazione, induve appartene, propiu cum'è un soffittu piattu fà, chì hè bonu. I soffitti piatti ùn sò micca boni, però. Tutti i suoni chì colpisce u soffittu piattu sò rifletti torna à u soleti à u stessu tempu. U tempu di riflessione sò soffittu è pavimentu hè u listessu in ogni locu in a ghjesgia. Questu crea un prublema orribile di tonazione di ronzio.
Ricurdati chì, ùn importa micca se custruite un soffittu piattu o à volta per u novu santuariu, o quale direzzione mirate à u vostru vault, avrete sempre bisognu di affruntà l'acustiche di u spaziu. Questu significa chì avrete tipicamente bisognu di trattamentu acusticu ASC nantu à u muru posteriore è nantu à i muri laterali.
U fronti di a ghjesgia hè generalmente custruitu cù una scena elevata chì hè tappettata. Vulete assicurarvi chì u palcu hè tranquillizatu da rumori di tamburi è di tamburi custruendulu cù ASC WallDamp trà i giunti è à riempie a cavità sottu à u palcu cù ASC SonicSnow. U fronti di a maiò parte di e ghjesgie pò esse lasciatu abbastanza riflettente.
Zones di coru necessitanu un design ghjustu. Ùn li mette micca in l'apertu, anu bisognu di riflessioni torna à elli per chì ponu sentesi è stà in sintonia. Ùn aduprate micca tappettu sottu à u pianoforte o u coru. Tappettu l'area parlante è, se ci hè una banda di lode, avrete bisognu di acustiche ASC addizionali per controllà u volume è fà chì i microfoni funzionanu bè.
Adoprite un cluster di altoparlanti centrali alti per a parlata è dui altoparlanti principali laterali per a musica. Solu u solista duverebbe cantà attraversu u cluster centrale.
Le cose funzionanu sempre megliu se disegnate a ghjesgia da u principiu in giru à l'acustiche. Dopu tuttu, se e persone ùn ponu micca sente ciò chì hè dettu, smettonu di vinni.
Se avemu un subwoofer di scatula sigillata in una stanza assai chjuca, 8'x8'x8', ghjucendu a lunghezza d'onda 40Hz 28' o ancu più bassa, un TubeTrap chì assorbe 40 Hz o più bassa serà utile?
Essenzialmente, se un onda stante ùn pò micca esse creata, i TubeTraps faranu qualcosa?
A risposta corta hè sì. Se ci sò fluttuazioni di pressione vicinu à u TubeTrap dentro a so gamma di operazione, assorbirà l'energia acustica.
A risposta più longa include a risposta à un'altra quistione: hè utile aduprà un TubeTrap in una tale situazione?
Esaminiamu a situazione in slow motion. Quandu a stanza d'ascoltazione hè menu di u 1/5 di lunghezza d'onda, u concepimentu di l'acustiche distribuite tende à svanescere, transizzione in u "vascetta di pressione" o "modalità di respirazione" di l'acustiche. Immaginate un grande dumb bell cavu, dui sfere cunnesse inseme cù un grande tubu. Una sfera pò esse di 8' di diametru è l'altra pò esse di 4' di diametru. A sfera di 8' hè un mudellu per una stanza chjuca è a sfera di 4' di diametru hè un mudellu per un cabinet subwoofer di scatula sigillata. U tubu trà elli hè essenzialmente u woofer di 15”.
Cum'è u woofer shuttle l'aria avanti è daretu trà i dui volumi di sfera. Eccu l'effettu di "onda stante". À un mumentu avemu u cono di l'altoparlante chì spinge luntanu, creando una pressione positiva in a grande sfera è tirendu un vacuum in a sfera più chjuca.
À stu mumentu ùn avemu micca movimentu di l'altoparlante, hè estesa interamente, è ùn avemu micca energia cinetica in u sistema ma assai energia potenziale, energia di pressione. Un quartu di ciclu dopu, u pistone se ne và tramite u puntu neutru di u conducente è a pressione in e due sfere hè stata riturnata à Po, pressione ambientale. Quandu e pressioni sò zero, atmosferiche, ùn avemu micca PE è assai aria in muvimentu, chì hè KE, energia cinetica.
Un altru quartu di ciclu dopu, l'altoparlante hà cuntinuatu, tirando ulteriormente finu à chì ghjunghje à a so massima estensione in posizione inversa, induve e pressioni in e dui sfere sò ancu invertite da prima. Chjaramente, avemu una risonanza chì alterna trà energia potenziale è cinetica. L'assorbimentu di energia o a perdita di ogni ciclu paragunatu à l'energia totale di u sistema hè u Q o u fattore di smorzamentu di u sistema risonante. Sapemu da l'esperienza chì un Q di 10 pare chì sia abbastanza ragionevole in u regnu di l'acustiche di a stanza.
Ci hè una formula chì lega u Q di a stanza à u RT60 di a Stanza. Presentai parechje relazioni di Q di stanza in u mo secundu documentu AES in, Listening Room and Low frequency Acoustics. Tutti i miei documenti AES sò dispunibili nantu à u situ web di ASC. Tuttavia, ùn aghju coperto micca sta modalità di respirazione di a stanza in u documentu, ma a formula ùn cambia micca.
Q = f x T60 / 2.2. À 30 Hz è cun un Q di stanza = 10 u RT60 = 2.2 Q / f = 2.2 x 10 / 30 = 2/3 di siconda. Piuttostu veloce RT per 30 Hz.
Dunque, senza alcun sistema assorbente d'energia à travaglià, l'altoparlante oscillerebbe semplicemente trà a so cundizione inerziale è a rigidità cullittiva di a molla d'aria di e duie cavità d'aria. È infine, avemu a risposta à perchè l'aggiunta di un bass trap à sta modalità di vibrazione d'aria hè utile, chì hè perchè aiuta à smorzà a molla in u sistema massa-molla.
Questa discussione hà esclude alcuna considerazione di i muri, u pavimentu è u soffittu cum'è se a stanza era una stanza di cimentu sigillata. A maiò parte di e superfici di a stanza ùn sò micca solide ma ventili tramite aperture è anu superfici flessibili, cum'è sheetrock è muri di montanti o finestre. In generale, i TubeTrap o altri bass traps ùn caricano micca significativamente cù frizione o smorza u muvimentu flessibile di i muri, pavimenti è soffitti. Questu hè perchè ASC hà sviluppatu u sistema WallDamp, chì estrae l'energia attraversu u smorzamentu di stress di shear da ogni muvimentu di i murali è assemblaggi di soffitti, tornendu in è continuendu à furnisce WallDamp finu à oghje.
Quanti TubeTraps ci vorranu per ottene un Q di 10 o 15 in un spaziu voluminu chjucu?
Fondu, hè circa u rappriu di volume trà u volume di i TubeTraps è u volume di a stanza. Diciamu chì andemu per un Q di 10. Questu significa 1/10 o 10% di l'energia deve esse rimossa per ogni ciclu. Ci sò dui cambiamenti di pressione per ogni ciclu, una pressione positiva è l'altra hè una pressione negativa. U TubeTrap estrae energia da ogni cambiamentu di pressione. Questu significa chì u listessu TubeTrap assorbe energia da a stanza duie volte per ciclu. Questu significa chì avemu solu bisognu di 1/20 o 5% di l'energia in u volume di a stanza per esse rimossa in ogni metà ciclu.
Se u volume di a stanza hè 500 piedi cubici avemu bisognu di 1/20 di quellu volume chì opera 100% di assorbimentu energeticu ogni metà ciclu, chì hè 25 piedi cubici di volume d'aria. Un 16×4 IsoThermal TubeTrap hà 5 piedi cubici di volume. Duvrebbe ancu pruduce 50% di efficienza à 30 Hz e cusì avemu bisognu di 50 piedi cubici di chistu tipu di trappula in a stanza o dieci di queste unità. Pone dui in ogni cantonu verticale è avemu già 8 trappuli. Questu hè una differenza trà Q = 10 è Q = 12.5, chì hè abbastanza vicinu.
Una persona acustica esperta pò stà pensando à u rinforzu di pressione, aumentendu u putere assorbente di u sonu grazia à i TubeTraps in i cantoni. In a modalità di respirazione, tutta a pressione hè a listessa in ogni locu in a stanza, è cusì ùn ci hè alcun aumentu di pressione in u cantonu.
Grazie per avè dumandatu… Art Noxon
A quistione di quale hè u megliu trattamentu acusticu chì possu ottene hè sempre posta? Questu dipende da a vostra applicazione particolare.
Siti interessatu à amparà di più nantu à Servizii di Design Acusticu? Cuntattateci oghje per assicurà una consulenza d'esperti!
Se site un audiofili chì cerca di migliurà a riproduzione di u vostru sistema Hifi, guardate a nostra pagina Hifi.
Se state travagliendu in un Studio di Registrazione o Mischiatura, se cercate un sistema completamente portatile, l'AttackWall è u QuickSoundField sò a risposta.
Le fonti sonore residenziali è cummerciali sò voci, è e voci tendenu à esse abbastanza debuli in u range di bassu profondo. E fonti sonore audio, tipicamente subwoofers, sò assai potenti in a regione di bassu profondo. A differenza trà l'isolamentu sonoru residenziale/cummerciale tipicu è l'isolamentu sonoru audio hè cumu hè trattatu u range di bassu profondo di u sonu.
I standard standard di Soundproofing residenziale/cummerciale sò specificati da i valori di STC Sound Transmission Coefficients, chì misura a qualità soundproof di u muru in a gamma di voci di suoni 100 Hz à 4,000 Hz, un pocu più di 5 ottave in a gamma media di sonu.
A prestazione di soundproofing audio misura a qualità soundproof in tutta a gamma intera di 10 ottave di suoni da 20 Hz à 20 kHz. A parte più difficiule di soundproofing audio coinvolge l'isolamentu di u bassu, e prime 2 ottave di suoni, 20 à 80 Hz. È quella hè a nostra specialità, AudioRange Soundproofing.
Ci sò dui cundizioni perchè l'isolamentu sonoru funzioni. Riflette è poi assorbe u sonu indesideratu. In i travaglii residenziali/cummerciali u sonu hè riflessu torna in a stanza da induve hè venutu è assorbito da frizioni di muru, tappeti è talvolta piastrelle acustiche di soffittu. In Soundproofing audio, u range di bassu di u sonu ùn pò micca esse riflessu torna in a stanza, deve esse assorbito dentro i muri di a stanza.
Verificate i nostri prudutti speciali chì sò stati disegnati è fabricati per risponde à bisogni specifici. Altrimenti, ogni stanza hè diversa è vi raccomandemu di cunsultà cù noi per trova a megliu soluzione per a vostra situazione particulari. Chì hè u megliu trattamentu acusticu chì possu ottene? Chjamateci oghje è vedemu.
U QuickSoundField hè un ambiente di registrazione incredibilmente versatile, ajustabile è portatile. U QSF permette à l'ingegnere di creà uno sub-spazio acusticu perfettamente acusticu in qualsiasi ambiente di registrazione. Un studio virtuale in un studio. U QuickSoundField hè una tecnica di registrazione chì aduprà 8 o più StudioTraps.
ASC QuickSoundField hà rivoluzionatu l'industria di a registrazione permettendu à l'ingegnere di bypassà simplicemente i prublemi causati da e cattive acustiche di a stanza è di stabilisce facilmente un sistema controllatu di subspaziu acusticu chì furnisce prufondità è chiarezza à i vostri tratti, volta dopu volta.
In una stanza normale, u sonu hè riflessu nantu à i muri, u soffittu è i pavimenti per pruduce un segnale di stanza distintu chì si perde torna in u microfonu. I trattamenti murali tipici, cumpresi i moffole acustiche è i pannelli di fibra di vetru, ridurranu drasticamente e riflessioni di sonu, ma u risultatu finale hè u sonu tipicamente mortu di u studiu senza presenza o ambienza seguita da un certu rumore di stanza forte. U nostru sistema QSF pò offre un ambiente acusticu controllatu è salvà vi tempu, fastidi è soldi. No more wishing you could fix it at the mix!
U QuickSoundField hè creatu da una serie di ASC's patented StudioTraps, l'utensile acusticu più versatile per u studiu di registrazione modernu d'oggi. A prima metà di u StudioTrap hè riflettente in a gamma di treble è a parte posteriore hè assorbente in a gamma di treble. Tutta a superficia di u Trap hè assorbente in a gamma di bassu. Questa mistura raghjone di proprietà acustiche furnisce una strada per u cuntrollu equilibratu è broadband di u sonu.
StudioTraps sò ajustabili in altezza è sò generalmente stabiliti à mità strada trà u pavimentu è u soffittu, ma ponu esse alzati o abbassati per diverse posizioni di microfonu o requisiti di linea di vista. Creando i StudioTraps attornu à u talentu, ponu esse sviluppate tecniche iso-booth per più facilmente controllà u sonu. In a gamma di treble, u QSF elimina e riflessioni indesiderate di a stanza mentre crea una riempitura diffusa ritardata, iniettendu un sensu di presenza acustica in u trattu.
U QSF soddisfa tutti i requisiti necessari per un iso-booth prufessiunale. I tecnici è e talenti amanu u livellu di dettagliu chì ponu ottene cù u QSF. Ottengono u sonu chì ùn pudia micca esse intesu prima, ancu in alcuni di i migliori studi di u mondu.
Amparà di più nantu à a nostra pagina di produttu per u QuickSoundField.
Gli altoparlanti duveranu esse posizionati in modu chì si trovanu simmetricamente trà i muri di a stanza, altrimenti l'immagine stereo sarà distorta. Mette i altoparlanti troppu vicinu à i cantoni tende à enfatizzare u bassu in un modu imprevedibile, cusì pruvate à piazzà i vostri altoparlanti luntanu da i confini di a stanza è assicuratevi chì l'assetto sia simmetricu, cù i tweeters à punta di a vostra testa in a vostra posizioni normali di monitoraggio.
Cambiamenti relativamente chjuchi in a posizione di l'altoparlante ponu affettà significativamente u sonu, cusì sperimentate cù u spustamentu di i vostri altoparlanti in avanti o in daretu mentre un certu materiale commerciale cunnisciutu hè ghjucatu è cercate una risposta liscia, in particulare à l'estremità bassa. Se alcune note di bassu sembranu più forti chè d'altre, spustate i altoparlanti finu à chì u prublema hè minimizatu. Montà i altoparlanti nantu à supporti solidi face una differenza significativa.
Pruvate di utilizà un triangulu equilaterale cum'è a vostra basa per l'ascoltu, per furnisce a "posizione d'ascoltu ideale".
Se voi è l'altoparlanti site tutti a listessa distanza l'unu da l'altru, crea un puntu di partenza per induve vulete esse. A seconda di a dimensione è a forma di a vostra stanza, questu pò ùn ùn esse pussibule - quindi pruvate solu à avvicinàvi à quellu cum'è pudete.
Pruvate di mantene i vostri altoparlanti luntani da i muri, se pussibule, poiché e riflessioni di onde sonore nantu à superfici vicine ponu affettà u sonu. Certamente, se avete animali domestici o bambini, pudete esse più preocupatu di mantene li fora di a strada di e mani o di e zampe chjuche!
Se avete a flessibilità, pudete ancu cunsiderà di riarrangiare i vostri mobuli è ancu e vostre posizioni di altoparlanti per veramente uttene u massimu da u vostru sistema.
A maiò parte di noi adupranu stanze per scopi multipli - guardà a TV, passà tempu cù l'amichi è a famiglia, ghjucà, manghjà, ascultà musica... cusì u vostru sistema hi-fi è i altoparlanti averanu bisognu di travaglià in giru à questi usi. Hè ancu ragionevule di cunsiderà quale hè u tempu di ghjurnata chì utilizate più spessu u vostru hi-fi - è di pusizionarvi i vostri altoparlanti in base à quellu.
Guardate a nostra pagina MonitorStands
Ancu se u trattamentu acusticu necessariu per ottimizà u sonu hè diversu per ogni stanza, ogni assettu è ogni applicazione unica, ci sò ancora alcune nozioni fondamentali acustiche chì sò applicate universalmente in una stanza currettamente trattata, ci sò sicuramente basi acustiche per i vostri stanzi di cuntrollu è mischju. In questa sezione di u nostru situ web, presenteremu 5 di l'argomenti acustici più fondamentali indirizzati in una stanza di cuntrollu currettamente trattata o in altri ambienti di mischju.
"L'acustiche di stanza" assume un significatu sfarente cù l'AttackWall è i QuickSoundField modulari, acustici sub-space di ASC. Cù sti sistemi, avete a possibilità di definisce a firma acustica di u vostru spaziu di registrazione o mischju.
U sonu hè trasmessu attraversu onde in l'aria. E onde chì esistenu trà una coppia di superfici ponu creà risonanze d'onda stante ogni volta chì a distanza trà e superfici hè qualsiasi multiplu pari di una metà di a lunghezza d'onda. À frequenze risonanti (toni), u sonu hè più forte è decae assai più lentamente ch'è à frequenze non-risonanti, causando una qualità tonale uniforme è interferenza cù a chiarezza. Le frequenze risonanti sò principalmente in u range di bassu, per via di a relazione trà e lunghezze d'onda di i suoni à bassa frequenza è e dimensioni tipiche di e stanze di e persone.
Questa onda hè in una risonanza d'onda stante
siccome a so lunghezza d'onda hè uguale à a distanza
trà i paia di superfici.
Ogni stanza hà e so frequenze risonanti associate. E stanze custruite cù rapporti di dimensioni preferiti anu potenzialmente distribuzioni più uniformi di ste frequenze risonanti. E stanze custruite cù muri o soffitti angulati anu modalità risonanti più complicate ch'è e stanze rettangulare tipiche è e risonanze ponu esse potenzialmente menu severe. Ma, ùn importa micca quale hè a dimensione o a forma di a stanza, e frequenze risonanti ponu esse controllate per mezu di l'usu di bass traps.
Le frequenze "bass" occupanu tutte e note nantu à a metà manca di a tastiera (Tuttu ciò chì hè sottu à u Do mediu). Datu chì quessa hè una parte cusì grande di u spettru musicale, è perchè ogni stanza hà potenziale prublemi di frequenza risonante in stu range di bassu, hè imperativu chì e frequenze basse sianu a prima questione da affruntà per migliurà l'acustiche di ogni stanza. Certamente, a geometria, l'assetto è l'applicazione specifiche di ogni stanza dictanu cumu ottimizzà al meglio u rendiment di bassu. Tuttavia, ci sò alcuni miglioramenti generali chì ponu esse fatti cù ASC TubeTraps chì sò sicuri di offre un miglioramentu in qualsiasi stanza.
U sonu è a musica propaganu attraversu onde è, dunque, devenu abbandunà à e leghi di a fisica d'onda. Questu significa chì quandu 2 onde "collidenu", ùn si rimbalzanu micca l'una nantu à l'altrò cum'è hè u casu cù oggetti fisici. Invece, in quella posizione in spaziu è in u mumentu in u tempu, quantu si uniscenu le so ampiezzi combinate à un certu livellu o cancellanu le so ampiezzi combinate à un certu livellu.
Le onde esattamente in fase si uniscenu per fà un'onda cù l'ampiezza di duie volte.
Le onde esattamente vuote si uniscenu per fà un'onda cun ampiezza zero.
Le onde a picculu grado vuote, si uniscenu per fà un'onda cun ampiezza leggermente più alta di quellu chì ogni onda individualmente.
A lunghezza d'onda di e 2 onde sonore è a differenza di e distanze chì anu viaghjatu determinanu se si uniscenu o si sottrazzenu à l'ampiezza risultante cumminata. Questu significa chì ci sò una seria di addizziun è cancellazioni à diverse frequenze di sonu per qualsiasi assettu di stanza datu.
Ci sò parechji punti di riflessione potenziali chì ponu causà un sonu lanciatu da una fonte per ritornà à quella fonte è interferisce cun ellu stessu. Ci sò ancu parechji modi potenziali per i suoni di viaghjà da una fonte à un'altra è causanu interferenza. Allo stesso modo, ci sò parechji modi in cui i suoni lanciati da fonti uniche o multiple ponu ghjunghje à a posizione di mischju o a posizione di microfonu à tempi diversi è interferisce cù l'altri. Tutti ste onde interferenti causanu l'ampiezza risultante di u sonu di aumentà o di diminuire à un certu livellu, secondu a frequenza (tonalità) di l'onda. L'aggiustamentu risultante à l'ampiezze à ognuna frequenza hè chjamatu un filtru di comb.
L'effetti di filtru di comb sò ridotti piazzendu materiali assorbenti acusticamente à i punti di riflessione rispunsevuli di le onde interferenti. I materiali devenu esse di una taglia è tipu per trattà in modu currettu e frequenze di ogni prublema specificu. Riarrangendu l'assetto repututu di l'altoparlante o di u microfonu sposterà simplicemente i punti di riflessioni è altererà e frequenze di prublema, ma ùn removes micca u prublema. I pannelli acustici ASC, SoundPlanks, è TubeTraps frazionali sò spessu usati per controllà e riflessioni di filtru di comb, cù u dispositivu appropriatu sceltu in basu à a frequenza di u prublema. Ancu se localizà i punti precisi di riflessione di prublema pò esse un compitu cumplessu, ci sò alcuni posti induve controllà l'onda riflessa hè sicura di fà un miglioramentu à u sonu.
Ci sò certe vie per u sonu chì producinonu un loop ripetutu, questu deve esse ricunnisciutu cun nozioni acustiche basiche per i vostri stanzi di cuntrollu è mischju. Ogni volta chì a cullatta d'onda passa da l'ingegnere o artistu, hè intesa cum'è u sonu hè intesu, ma cun un giru. Propiu cum'è quandu "cliccate" e diverse punte nantu à un pettine in successione rapida, u sonu ripetutu rapidamente di a cullatta d'onda chì passa continuamente da l'ascoltatore produce un ton di "zingling" distintu. Queste sò chjamate echo di flutter è sò dovute à u desideriu di u nostru cervellu di interpretà e fluttuazioni di pressione d'aria à una certa frequenza cum'è un ton particulari. Perchè esattamente questu hè ciò chì accade mentre a cullatta d'onda passa continuamente à a vostra orecchia à un ritmu rapidu.
Le vie di flutter sò generalmente locate longhe linee trà superfici parallele. Gli altoparlanti o e fonti sonore registrate situate trà superfici parallele trasmettenu continuamente le onde sonore in i loop ripetuti di ste vie di flutter.
Plàzzighendu ASC TubeTraps, SoundPlanks, o SoundPanels à i punti di riflessione per ste vie di flutter rompenu u flutter. Questu rimuove a discolorazione tonale causata da i soni di "zingling" chì u nostru cervellu interpreta da e cullatte d'onde replicanti chì scontranu.
Cumu vistu in i sezioni 2 è 3, controllà i riflessi in stanza hè fundamentale per creà una riproduzione sonora precisa in qualsiasi stanza. In più di utilizà pannelli selezziunati precisamente per affruntà i prublemi di filtru di comb è di flutter, hè ancu generalmente desidertu di include a giusta cumminazione di assorbimentu è diffusione per controllà i soni riflessi in tutta a stanza. A cumminazione desiderata di assorbimentu è diffusione hè ottenuta attraversu a selezione di materiale assorbente appropriatu è a pusizioni curretta per creà diffusione diffrattiva è/o diffusione speculare ritardata multipla.
Diffusu diffrattivu su l'effettu di margine
Diffusu speculare è ritardato multiples
A posizioni è selezione appropriata di pannelli per ottene u controllu di riflessioni desideratu hè determinata in basa à ciascunu casu per via di un grande numeru di variabili implicate.
U sonu pruduttu in qualsiasi spaziu chjusu continuerà à essa in quellu spaziu per un certu periodu di tempu dopu chì hè creatu, degradendu finu à diventà inaudibile. Se stu tempu di degradazione, chjamatu tempu di riverberazione di a stanza, hè troppu longu, i soni si trattanu in a stanza è cumincianu à sovrappone cù i novi soni chì sò fatti, creendu una cacofonia incomprensibile.
Tempu di riverberazione longa = Povera Intelligibilità
Tempu di riverberazione corta = Bona Intelligibilità
Un sufficiente assorbimentu acustico hè necessariu à tutte e frequenze audibili di sonu per mantene u tempu di riverberazione in una stanza abbastanza cortu per avè una bona intelligibilità. A misura di u tempu di riverberazione in una stanza hè spessu chjamata RT60. U RT60 desideratu à una frequenza varia da stanza à stanza. Tutti i trattamenti acustici ASC alteranu u RT60 di una stanza in una certa misura. U trattamentu acusticu hè sviluppatu cun livelli RT60 desiderati in mente.
A cumpagnia hè u megliu fornitore di Pannelli di Muru di Legnu Acustici in u mondu. Semu u vostru negozio unicu per tutte e necessità. I nostri membri sò altamente specializzati è vi aiuteranu à truvà u pruduttu chì avete bisognu.
Previous: FAQ Acustiche - Corporazione di Scienze Acustiche
Next: Transform Your Sound: Overcoming Echo and Noise with Home Theater Acoustic Wall Panels
If you are interested in sending in a Guest Blogger Submission,welcome to write for us!
All Comments ( 0 )